CAMPAMENTS EIXIC 2023

6 dies d’aventures, d’excursions, de rutes i un munt de moments compartits. Tanquem uns Campaments EIXIC 2023 que han estat una experiència per recordar!

Hem compartit dies de convivència, de pujada a Sant Aniol, barrancs acompanyats d’un dia espectacular, vam sumar 34 quilòmetres en bicicleta i com a grup, vam aconseguir un nou objectiu. I finalment, vam fer el cim del Puigsacalm i Puigdellops.

Han estat dies de sensacions molt diverses i gràcies a l’esforç, hem crescut com a grup i sobretot, com us diem sempre, l’educació en el lleure és una oportunitat per ser nosaltres mateixes i mateixos, per créixer i connectar amb un univers diferent al que podem fer durant tot el curs. No oblideu mai qui sou durant aquests 6 dies perquè a tots i a totes, ens fan essència de la part més maca que portem dins

L’equip de monitores i monitors us desitgem un gran estiu i ja estem pensant en la propera edició!! Us esperem!!

GRÀCIES noies, nois i famílies per la vostra confiança!!

Jorge, Martina, Fredy i Marco

#campamentsehixic23 #laforçadecreixerimaginant

FOTOGRAFIES DIA 6

DIA 1 : ARRIBEM A LA PINADELLA

Avui hem arribat a Mas la Pinadella i ens hem instal·lat per iniciar la nostra aventura.

Tarda de jocs, de fer un petit itinerari i de piscina per començar amb el plat fort demà.

Us seguirem explicant aventures

FOTOGRAFIES DIA 1

DIA 2: EXCURSIÓ SANT ANIOL

Primer dia complet de Campaments on hem realitzat una excursió de més de 5 hores a l’Alta Garrotxa.

Ruta de Sant Aniol amb pujades i baixades, banys a gorg i amb 15km a les cames amb desnivell.

A l’arribada, bany a la piscina i ara a la nit, joc de nit!

Demà, seguim!!

FOTOGRAFIES DIA 2

FOTOGRAFIES DIA 1

DIA 3: BARRANQUISME

Tercer dia de Campaments amb un matí de Barranquisme i una tarda de jocs d’aigua. Demà seguirem aquesta meravellosa aventura que estem gaudint dels Campaments EIXIC

FOTOGRAFIES DIA 3

DIA 4: SORTIDA AMB BICICLETA

Quart dia de Campaments amb la clàssica sortida en bicicleta des del Mas La Pinadella fins les gorgues de Sant Pere Despuig. Un total de 34km en bicicleta amb un bany per refrescar-nos i completar un dia espectacular

Demà, darrer dia complet i a pel Puigsacalm

FOTOGRAFIES DIA 4

FOTOGRAFIES DIA 3

RAFIES DIA 1

DIA 5: CIM DEL PUIGSACALM

Cinquè dia de Campaments i darrer complet amb l’activitat que ens fa tancar 6 dies de molta activitat física i contacte amb la natura.  Hem fet excursió tot el matí i hem arribat al cim més emblemàtic de la comarca de la Garrotxa, el Puigsacalm (1515 metres d’alçada) i després, hem pogut pujar el Puigdellops

Aquesta nit tancarem les activitats amb una gala de música i demà, darrer dia per tancar aquesta aventura