CAMPAMENTS EIXIC 2022!! UNS CAMPAMENTS PER RECORDAR…

6 dies d’aventures, d’excursions, de rutes i un munt de moments compartits. Tanquem uns Campaments EIXIC 2022 que han estat una experiència per recordar durant molt de temps!!

Hem compartit dies de convivència, de pujades a Sant Aniol amb la recompensa de banyar-nos enmig de la natura en un gorg blau que ens va deixar sense paraules. Vam sumar quilòmetres en bicicleta fins que no vam poder més però al final, com a grup, vam aconseguir-ho. Vam estar tot un matí saltant amunt i avall pels barrancs i tobogans de la Garrotxa i també, vam aprendre a cuidar els cavalls respectant-los i connectant amb ells.

Volem agrair-vos nois i noies per fer-ho tant i tant fàcil!! Per compartir cada rialla, cada anécdota, per trencar amb la rutina de la ciutat i ser vosaltres mateixos en un entorn natural, que ha tret la millor versió de totes i tots nosaltres.

L’equip de monitores i monitors us desitgem un gran estiu i ja estem pensant en la propera edició!! Us esperem!!

GRÀCIES noies, nois i famílies per la vostra confiança!!

Jorge, Martina, Fredy i Marco

CAMPAMENTS EIXIC 2022

Us proporcionem l’enllaç per poder seguir el DIA A DIA dels Campaments EIXIC 2022 amb les fotografies de les activitats que duem a terme!!

ÀLBUM DE FOTOGRAFIES DE CAMPAMENTS

DIA 1

Primer dia per instal·lar-nos a la casa, fer un recorregut pels voltants fent una petita caminada. Hem aprofitat per fer un bany a la piscina i hem tancat amb un joc de nit. Demà més i millor!

DIA 2

Matí d’experiència amb hípica de doma natural on hem après a connectar amb els cavalls, escoltar-los, pujar a partir del control de la nostra respiració i control d’emocions. Un matí molt interessant. A la tarda, aprofitarem per fer jocs d’aigua!!

DIA 3

Tercer dia espectacular d’excursió fins a Sant Aniol gaudint d’un recorregut de l’Alta Garrotxa, que ens ha permès veure salts d’aigua, caminar per la vora del riu i refrescar-nos en gorgues d’aigua blava i banyar-nos sota una cascada. Un total de 5 hores caminant que ens fan estar molt satisfets del dia que hem pogut gaudir amb aquest GRUPÀS!!! Demà més!!

VÍDEO INFORMATIU CAMPAMENTS EIXIC 2022

Us fem arribar aquest enllaç que trobareu a continuació per poder tenir tota la informació necessària en relació a l’activitat: organització, equip de monitoratge, dies de sortida i arribada on durem a terme l’activitat, coses que han de portar els nois i noies…

En aquest enllaç:

VÍDEO INFORMATIU CAMPAMENTS EIXIC 2022

ENLLAÇ YOUTUBE – CANAL EIXIC

DIA 4

Quart dia de Campaments marcat pel matí de Barranquisme on hem pogut gaudir de salts, tobogans i ràpel per les aigües de Sant Privat d’en Bas. A la tarda, hem fet piscina i gaudit de jocs. Seguim amb aquests grans campemnts i demà, serà el darrer dia complet. L’aventura comença a tocar la seva fi!!

DIA 5

Dia de ruta en bicicleta des de Begudà fins Sant Pere Despuig, gaudint de les seves gorgues i d’un dia molt i molt xulo!!

Hem gaudit i també hem patit en alguns moments amb tants quilòmetres de bicicleta però finalment, ho hem aconseguit!!

Avui, darrera nit per tancar uns CAMPAMENTS pel record!!!

QUÈ SÓN ELS CAMPAMENTS D’EIXIC?

Els Campaments d’EIXIC compten amb un equip d’educadores i d’educadors amb una experiència de més de 10 anys treballant estiu rere estiu en l’educació en el lleure. Durant 6 dies, les noies i els nois, s’endinsaran en la comarca de la Garrotxa a través d’activitats relacionades amb la natura; senderisme, fer un cim, conéixer les característiques de l’entorn on es realitza l’estada.

Un munt de sortides, activitats, dinàmiques i aventures que esdevenen una experiència enriquidora.

QUINS TIPUS D’ACTIVITATS FEM?